Nors pagrindinės taisyklės visuose socialiniuose tinkluose yra tos pačios, yra subtilių niuansų, kurie gali lemti sėkmę ar nesėkmę. Apžvelkime pagrindinių socialinių tinklų specifiką: kokie vartotojai, kam naudojami ir...
Ankstesniame straipsnyje jau kalbėjome apie tai, kad socialiniuose tinkluose pirmiausia turite reklamuoti save, o ne savo NT objektus. Šiame įraše aptarsime, kokie turėtų būti pirmieji žingsniai, ruošiantis nerti į...
Didžiausia klaida, kurią socialiniuose tinkluose daro brokeriai – tai savo naujienų srauto užkišimas NT objektų skelbimais. Svarbiausias dalykas, kurį reikia suprasti kiekvienam brokeriui – socialiniuose tinkluose jūs...
Klientų paieška yra viena svarbiausių ir daugiausiai resursų reikalaujanti jūsų darbo dalių. Neturėsite potencialių klientų – nebus ir pardavimų. Visgi reikia apgalvotai rinktis klientų paieškos kanalus ir priemones.