TopBroker tinklaraštis

Socialiniai tinklai pasirinks rinkos lyderius. Facebook — pirmasis įrankis laimėti.

Bado žaidynės gali tapti realybe.

Realybe, kurioje išlieka tie, kurie geba prisitaikyti, o laimi tie, kurie tą daro greičiausiai. Socialiniai tinklai nebėra naujiena, o jų potencialas — nenuginčijamas. 77% Amerikos nekilnojamo turto agentų naudoja socialinius tinklus kiekvieną savo darbo dieną. O tai, kas įvyksta Amerikoje, vėliau ateina ir į Europą. 

47% nekilnojamojo turto agentų teigia, jog socialiniai tinklai generuoja aukščiausios vertės kontaktus. 47% visų Amerikos nekilnojamo turto agentų. Visų.

99% jaunų porų savo būsto paieškas pradeda internete.

Belieka viena išvada — skelbimai savaitraštyje yra nebeveikli seniena.

Era, kuomet informacijos ieškojome tik rašytiniuose šaltiniuose, praėjo prieš kelis dešimtmečius. Prisitaikyti prie pokyčių reikėjo vakar. Dabar belieka veikti.

Socialiniai tinklai — įrankis pardavimams.

Tie patys amerikiečiai renkasi Facebook (97%), LinkedIn (59%) bei Instagram (39%) savo pardavimams. Drįstu teigti — į šiuos tris milžinus ir turėtumėme sutelkti savo dėmesį.

Šiandien dėmesio centre — jaunų ir jau turtingų, vidutinio amžiaus ir net garbaus amžiaus žmonių mėgstamiausias socialinis tinklas.

Facebook.

Jis didžiausias. Jį naudoja net mūsų močiutės. Lietuvoje Facebook turi daugiau nei 1,5 mln. pilnamečių vartotojų, iš kurių daugiau nei pusė yra vyresni nei 35-erių metų. Čia galite parduoti viską, kas yra nekilnojama. Nesvarbu, ar tai būtų komercinės, ar gyvenamosios patalpos. 

Tačiau nepamirškite — Facebook yra personalizuotas naujienų srautas. Čia vartotojai nori pamatyti įdomius renginius savo mieste, jie nori sužinoti, ką veikia jų draugai, ką kalba politikai, ir, žinoma, kokie memai yra populiariausi šį mėnesį. 

Nekilnojamojo turto skelbimai turi būti… ne, leiskite pasitaisyti. Jūsų nekilnojamojo turto skelbimai privalo tapti terpe tarp potencialių pirkėjų ir jų laisvalaikio leidimo būdų. 

Pakvieskite draugus į atvirų durų dienas, dalinkitės naujienomis ir taip pradėkite nesustabdomą dalinimosi žiniomis ciklą. Ciklą, kurio epicentras — jūsų siūlomas nekilnojamasis turtas. 

Edukuokite savo auditoriją ir tą darykite įtraukiančiai, tuomet jų dėmesio (ir pardavimų) neatsiginsite. Pasakokite apie naujausius interjero dizaino mados klyksmus, populiarius rajonus, asmeninę nuomonę ir stebėkite, kas labiausiai tinka jūsų auditorijai.

Čia jūs esate žmogus-verslas.

Facebook jums reikia susikurti savo verslo paskyrą. Organiška naujienų sklaida čia yra mirusi. Buvo, bet nebėra. Kaip ir jūros nebėra ten, kur kadaise buvo Aralo jūra. Tačiau geroji naujiena yra tai, jog Facebook reklama dar vis pigi. 

Facebook reklama tokia pigi, jog už kavos puodelio biudžetą galite pasiekti iki 1000 vartotojų per dieną. Tik nepamirškite — žmonės perka iš žmonių, o ne iš marmurinių sienų su gražiais židiniais viduje. Aukodami kavos puodelio biudžetą komunikuokite kaip žmogus, tarsi būtumėte susitikęs su potencialiu pirkėju būtent tam — puodeliui kavos. 

Tik nebėgiokite be rūbų.

Facebook suteikia daug laisvės ir erdvės reikštis. Čia yra visko —  nuo diskusijų apie karščiausias aktualijas iki labai asmeniškų pasidalinimų savo kūryba, pomėgiais. Jūsų tikslas — sujungti šiuos abu pasaulius su NT rinkos tema.

Jei sugebėsite sujungti karštas aktualijas su NT rinkos tema, pavyzdžiui, koks vieno ar kito kandidato į prezidentus požiūris į NT sektorių, tai bus ypač vertingas turinys. 

Su asmeniškumais nepersistenkite – į Facebook geriausia žiūrėti kaip į gatvę ar restoraną, o tokiose vietose iki apatinių nusirengti tikrai nereikėtų. Orumas ant medžių neauga, priešingai nei nauji nekilnojamojo turto objektai Vilniuje.

Tonas taip pat svarbus.

Čia labai gražiai dera profesiniai interesai ir asmeninė žmogaus saviraiškos laisvė. Tai yra vieša, tačiau ganėtinai neformali erdvė. Jei kalbėsite oficialiai ir šaltai daug dėmesio nesulauksite. Būkite savimi, ieškokite savo balso, išlikite autentiški. Socialiniuose tinkluose kalba yra gyva. Ji artima šnekamajai, kaip ir šio straipsnio tonas. Nebijokite išsireiškimų kitomis kalbomis ar net įmantrių anglizmų — “slengo.”  

Jį dievina analitikai.

Facebook suteikia galimybę kryptingai skleisti savo turinį. Čia vadinamieji svetainės “sausainukai” nebėra įprasti jūsų sausainiai su šokolado gabaliukais. Čia jie tarsi vienas vienintelis ir nepakartojamas močiutės pyragas.

Čia savo turinį galite nukreipti pagal pomėgius, gyvenamąją vietą, darbovietę, amžių ar net uždarbį.

Čia jūs galite kalbėtis su idealiu klientu jūsų objektui. Objektui, kurį parduosite už prabangiausio BMW kainą, o klientą rasite už kavos puodelio kainą. Ar reikia daugiau priežasčių?

Nesnauskite.

Facebook laukia jūsų ištiestomis rankomis. Čia galite įkelti savo skelbimus kaip tą, kas jie ir yra — nekilnojamojo turto skelbimai. Facebook įkūrėjas, M. Zukerbergas apgalvojo viską. Kelkite čia savo skelbimus, informaciją apie juos, suteikdami galimybę klientams užsirezervuoti susitikimo laiką bei skelbti atsiliepimus apie jūsų objektus. Ir visa tai — vienoje platformoje. 

———————————————————————————

Mes norime išgirsti, kaip jums seksis. Pradėkite šiandien, o vėliau susisiekite ir informuokite apie rezultatus. Kokios Facebook taktikos veikia jums?

By Haroldas Pakalniskis

Haroldas Pakalniškis

3 comments

  • Būtų šaunu verčiant straipsnį pritaikyti prie Lt realijų ne tik pavadinimais. Kol kas nustatyti uždarbio parametrus užsakant fb reklamą galima tik JAV. Panašu, kad patariate tai, ko nepabandę patys 😉

    • Neringa, ačiū už komentarą 🙂 Pagal uždarbį reklamą taikyti galime dvejais būdais — tiesiogiai, pagal metines pajamas (Amerikoje), arba netiesiogiai, pagal naudojamus prietaisus (pvz. naujausieji iPhone išmanieji) bei pomėgius (prabangūs prekių ženklai). Būdų yra!