Šių dienų pirkėjai tampa vis labiau išrankūs, nori aukštos kokybės aptarnavimo ir tikisi iš pardavėjų didesnio įsigilinimo į pirkėjo poreikius.
CRM komerciniai pasiūlymai leidžia paruošti asmeninį pasiūlymą potencialiam pirkėjui.
Komerciniame pasiūlyme bus tokios galimybės:
- NT objektai. Pridėti vieną ar kelis objektus, kurie atitiktų pirkėjo poreikius.
- Kalba. Pasirinksite pirkėjo kalbą, kuri jam yra gimtoji arba artimiausia. Aprašymus išsiversite automatinio vertėjo pagalba. Plačiau apie tai rasite čia.
- Mobilus pritaikymas. Pasiūlymas puikiai atrodys visuose įrenginiuose.
- Žemėlapiai. Interaktyvūs žemėlapiai leis lengviau susiorientuoti, kur yra kiekvienas objektas. Jeigu pasiūlyme keli objektai, bus nesudėtinga įsivertinti atstumus tarp tų siūlomų objektų.
- Spausdinimo versija, kuri leis pirkėjui turėti spausdintą variantą ir pasidalinti šiuo pasiūlymu su savo artimaisiais, kuriems skaitmeninis pasiūlymas nėra patrauklus variantas.
- Vietos aplinkui greitai leis įsivertinti atstumus iki parduotuvių, darželių ir mokyklų.
- Apžiūros registracijos forma. Pirkėjas pasirinks patogiausią apžiūros laiką. Laiko pasirinkimas yra suintegruotas su CRM kalendoriumi ir gali taip pat būti sujungtas su Jūsų Google Calendar įvykiais.
Visą tai rasite demonstraciniame video pristatyme.
Add comment