Nors pagrindinės taisyklės visuose socialiniuose tinkluose yra tos pačios, yra subtilių niuansų, kurie gali lemti sėkmę ar nesėkmę. Apžvelkime pagrindinių socialinių tinklų specifiką: kokie vartotojai, kam naudojami ir...
Ankstesniame straipsnyje jau kalbėjome apie tai, kad socialiniuose tinkluose pirmiausia turite reklamuoti save, o ne savo NT objektus. Šiame įraše aptarsime, kokie turėtų būti pirmieji žingsniai, ruošiantis nerti į...
Didžiausia klaida, kurią socialiniuose tinkluose daro brokeriai – tai savo naujienų srauto užkišimas NT objektų skelbimais. Svarbiausias dalykas, kurį reikia suprasti kiekvienam brokeriui – socialiniuose tinkluose jūs...
Šiandien norime išsamiai pakalbėti apie specializuotus NT internetinius puslapius: kokie jie būna, kodėl jų reikia, kaip vyksta NT tinklapio gamyba, kiek tai trunka ir kiek kainuoja. Kas yra specializuoti NT...
Klientų paieška yra viena svarbiausių ir daugiausiai resursų reikalaujanti jūsų darbo dalių. Neturėsite potencialių klientų – nebus ir pardavimų. Visgi reikia apgalvotai rinktis klientų paieškos kanalus ir priemones.
Mokslininkų skaičiavimais, tikimybė, kad iki 2033 metų NT brokerius visiškai pakeis robotai, yra 68%. Tai nereiškia, kad profesijai lemta išnykti, tačiau tikrai reikia keistis ir adaptuotis.