Ar esate kada papuolę į situaciją, kai staiga sužinote, kad jūsų kolega dirba su jūsų klientu? Kad ir kokios bebūtų priežastys (tyčinės ar ne), tai neretai kenkia ir abiems NT pardavėjams, ir kompanijai. Gera žinia – dabar su TopBroker bus lengva to išvengti.
Daugiau jokių nesusipratimų
Atsižvelgdami į savo klientų poreikius, TopBroker sistemoje įvedėme dublikatų atpažinimo funkciją. Nuo šiol įvedant į sistemą naują kontaktą, bus automatiškai tikrinama, ar telefono numeris arba el. paštas nesidubliuoja su kitais TopBroker esančiais kontaktais. Jei kontaktiniai duomenys dubliuosis, prie kontakto vardo bus rodomas dublikatų skaičius, o visi pasikartojančių įrašų savininkai gaus pranešimą apie dublikatą.
Pavyzdys: brokeris Jogaila pradėjo dirbti su nauju klientu – Barbora Radvilaite. Sukūręs Barboros kontakto įrašą, Jogaila pamato prie Barboros vardo prierašą „2 dublikatai“ ir dar gauna pranešimą, kad TopBroker sistemoje jau egzistuoja Barbora Radvilaitė su tokiais pačiais kontaktiniais duomenimis, priklausantis kolegai Steponui. Tuo tarpu Steponas taip pat gauna pranešimą, kad Jogaila sistemoje tik ką sukūrė antrą Barboros Radvilaitės įrašą.
Kokia to nauda?
Kolegos Jogaila ir Steponas gali pasikalbėti ir išsiaiškinti, kaip taip nutiko, kad jie abu dirba su ta pačia Barbora, ar tai yra tikslinga ir ar tokia situacija jiems abiems tinkama. Gali būti, kad viskas puiku, nes Barbora turi daug turto ir butų nuomą patiki Steponui, o individualių namų pardavimą – Steponui. Gal Barbora buvo Stepono klientė prieš keletą metų ir dabar vėl prireikus brokerio tiesiog kreipėsi į Jogailą. O gal paaiškės, kad Barbora bando apeiti Steponą ir „išsimušti“ geresnes sąlygas iš Jogailos, šiam net nenutuokiant apie situaciją. Bet kokiu atveju, abu kolegos bus informuoti apie situaciją ir, jei reikės, galės kartu rasti geriausią sprendimą. Pavyzdžiui, Jogaila gali ištrinti naujai sukurtą Barboros kontaktą, o Steponas bendrintų su Jogaila senąjį Barboros Radvilaitės kontakto įrašą. Kita vertus, gal reikalingi du atskiri kontaktiniai įrašai? Tuomet Jogaila ir Steponas gali bendrinti vienas su kitu abu Barboros kontakto įrašus, kad juos abu pasiektų visa su kliente susijusi informacija.
Matote sistemoje funkciją, bet nesate tikri kaip ją pritaikyti ar išnaudoti? Rašykite komentaruose arba asmenine žinute mūsų Facebook puslapyje – atsakysim ir patarsim.
Add comment