TopBroker tinklaraštis

TopBroker funkcijos: įrašų siejimas tarpusavyje

Pristatinėdami TopBroker dažnai kalbame apie įrašų siejimą tarpusavyje ir kokią naudą tai suteikia mūsų CRM naudotojams. Trumpai apžvelgsime pagrindines naudas šiame straipsnyje.

Pristatinėdami TopBroker dažnai kalbame apie įrašų siejimą tarpusavyje ir kokią naudą tai suteikia mūsų CRM naudotojams. Trumpai apžvelgsime pagrindines naudas šiame straipsnyje.

Pradėkime nuo to, ką turime omenyje, kai sakome „įrašas“. Yra kelios skirtingos įrašų kategorijos: kontaktai, NT objektai, pirkėjų užklausos, darbiniai procesai. Logiška, kad jūsų darbe pirkėjo užklausa arba NT objektas yra susiję su konkrečiu asmeniu. Konkretus darbinis procesas dažniausiai bus susijęs arba su NT objektu, arba su asmeniu. TopBroker leidžia šiuos ryšius užfiksuoti sistemoje ir patogiau valdyti informaciją. Kodėl tai naudinga?

Greita ir patogu

Įrašų siejimas tarpusavyje padeda greitai ir patogiai pasiekti reikalingą informaciją keliaujant nuo vieno įrašo prie kito. Pavyzdžiui, jūs dirbate su Barbora Radvilaite, kuriai priklauso penki dvarai skirtingose Lietuvos vietose. Barboros kontakto puslapyje rasite skiltį „Susiję objektai“, čia galite pridėti visus penkis objektus. Įsivaizduokime, kad klientė jums paskambina, norėdama aptarti darbus, susijusius su jos nekilnojamuoju turtu. Jūs atsidarote puslapį Barbora Radvilaitė, iš jo vienu paspaudimu patenkate į įrašą to dvaro, apie kurį tuo metu šneka jūsų klientė. Pačiame dvaro puslapyje galite pridėti susijusį darbinį procesą „Barboros dvaro Vilniuje pardavimas“. 

topbroker-irasu-siejimas.png

Visa svarbi informacija vienoje vietoje

Visi veiksmai, atlikti su susijusiais įrašais, matomi tų įrašų įvykių sraute. Įvykių srautas – tai vieta, kur sukrenta visa veiksmų ir komunikacijos istorija bei suplanuoti darbai. Jei grįžtume prie Barboros Radvilaitės pavyzdžio, atsidarę jos kontakto puslapį vienoje vietoje matytumėte visus veiksmus, susijusius tiek su pačia Barbora (skambučiai, susitikimai, laiškai ir kt.), tiek su jai priklausančiais NT objektais (darbinių procesų etapai, sandoriai ir kt.). Taigi, jei dirbate su darbiniu procesu, kurį sukūrėte Barboros Radvilaitės dvaro pardavimui, eigoje keičiant to darbinio proceso žingsnius, informacija apie progresą automatiškai bus rodoma tiek darbinių procesų puslapyje, tiek Barboros ir konkretaus jos dvaro įvykių srautuose. 

Susiekite viską, kas susiję

Susieti galite bet kokios kategorijos įrašus: kontaktą su kitu kontaktu (pvz., sutuoktinius, verslo partnerius, klientą ir dokumentus tvarkantį notarą), NT objektą su kontaktu, kitu NT objektu ar darbiniu procesu ir pan. Galite pridėti tiek susijusių įrašų, kiek reikia, ir jie visi tvarkingai suguls į skirtingus skyrelius pagal kategorijas. 

Jei nebūtų įrašų siejimo tarpusavyje, kiekvieną kartą turėtumėte kuistis sistemos paieškoje, norėdami atrasti reikalingą kontaktą, NT objektą ar kitą reikalingą informaciją. Su TopBroker jūsų darbas nepertraukiamas, sugaištama laiko paieškoms sistemoje, visa reikalinga informacija yra pasiekiama vienu–dviem mygtuko paspaudimais, o visi svarbiausi įvykiai atsiduria vienoje vietoje, tad visada matysite išsamų vaizdą ir reikės mažiau atsiminti. Patys to nejusdami ne tik sutaupysite nemažai laiko, bet ir galėsite dirbti kokybiškiau.

Matote sistemoje funkciją, bet nesate tikri kaip ją pritaikyti ar išnaudoti? Rašykite komentaruose arba asmenine žinute mūsų Facebook puslapyje – atsakysim ir patarsim. 

TopBroker

Add comment