TopBroker tinklaraštis

Nauja TopBroker versija: nedideli, bet naudingi sistemos atnaujinimai

Lapkričio 20 d. paleidžiama nauja TopBroker versija. Atnaujintas TopBroker bus juntamai patogesnis ir sutaupys dar daugiau brangaus jūsų laiko. Dabar trumpai apžvelkime, tuos pokyčius, kurie bus matomi jums.

Lapkričio 20 d. paleidžiama nauja TopBroker versija. Beveik pusmetį darbavomės iš peties: atlikti 738 didesni ar mažesni pakeitimai, pridėta beveik 40 tūkst. kodo eilučių. Jums tai nesako nieko, o didžioji dalis šių pakeitimų nematomi plika akimi, bet jie užtikrina sklandesnį TopBroker veikimą bei leis mums ateityje greičiau ir su mažesne klaidų rizika diegti tolimesnius atnaujinimus. Su jūsų pagalba per pusmetį išgaudėme daug įvairių klaidelių, kai kurios TopBroker funkcijos pakoreguotos atsižvelgiant į jūsų poreikius ir komentarus. Prisijungę neturėtumėte nei pasimesti, nei pajusti diskomfortą dėl atliktų pakeitimų. Atnaujintas TopBroker bus juntamai patogesnis ir sutaupys dar daugiau brangaus jūsų laiko. Dabar trumpai apžvelkime, tuos pokyčius, kurie bus matomi jums.

Įvykių kūrimas dabar bus greitesnis ir patogesnis. Atskyrėme privalomus ir neprivalomus užpildyti laukus, paslėpėme mažiau naudojamus. Funkcijų tai nepakeitė, tik bus aiškiau ir patogiau.

Laiškų su priminimais apie įvykius bus mažiau, nes panaikinome automatinį jų siuntimą. Dabar norint gauti pranešimą apie tam tikrą įvykį, reikės tai pažymėti atskirai. Šis atnaujinimas sumažins gaunamų laiškų skaičių ir padės nepraleisti tikrai svarbių įvykių.

forma-blog.png

Kalendoriuje pateikiama informacija bus aiškesnė. Dabar sinchronizavę TopBroker ir Google kalendorius, Google kalendoriuje pirmiausia matysite kliento vardą, pavardę, po juo – TopBroker sistemoje įrašytą įvykio komentarą. Pavyzdžiui, „Barbora Radvilaitė. Skambutis dėl Liepyno apžiūros“.

Komerciniai pasiūlymai stipriai tobulinami atsižvelgiant į jūsų atsiliepimus. Darbo daug, tad ne visi lūkesčiai bus patenkinti šioje versijoje, tačiau suprantame, kad jums tai labai svarbu, tad komercinių pasiūlymų korekcijos yra darbų sąrašo viršuje. Dabar pamatysite kitokį nuotraukų ir informacijos atvaizdavimą. Siekiant aiškumo ir asmeniškumo, komercinio pasiūlymo viršuje klientas matys jūsų įrašytą žinutę, tad negalvos, kad papuolė į atsitiktinį puslapį su NT objekto informacija. Atsispausdinti komercinį pasiūlymą galite jau dabar, tačiau dar dirbame prie galimybės redaguoti komerciniame pasiūlyme pateiktą informaciją. Pasiūlymų redagavimo funkcija bus įdiegta kitame atnaujinimų etape.

NT objekto nuotraukas įkelti, pašalinti ir peržiūrėti bus patogiau. Įdiegėme nuotraukų peržiūros galeriją, kuri leis lengvai ir patogiai parodyti objektą klientui. Iš galerijos galėsite atsisiųsti nuotraukas į savo įrenginį. Dabar nuotraukas pažiūrėti galėsite paspaudę ant NT objekto titulinės nuotraukos – nebereikės lįsti gilyn į objekto informaciją. 

nuotraukos-blog.png

NT objektų kainų pokyčiai taip pat bus sekami ir atvaizduojami. Spustelėję ant objekto kainos matysite, kaip ji kito: kokia buvo pradinė kaina, kada ir kiek ji buvo didinama arba mažinama. 

Susiję įrašai veiks sklandžiau, nes išsprendėme su bendrinimu susijusias problemas. Taip pat visoje sistemoje prie bet kurio susijusio įrašo (kontakto, NT objekto ir kt.) bus rodoma ikonėlė, rodanti įrašo statusą: atviras, bendrintas arba privatus.

Įrašų filtravimas pagal savininką – dar viena daugelio laukta funkcija. Dabar nebereikės kurtis paieškos, norint atsirinkti tik savo arba kolegos įrašus. Filtruoti pagal savininką galėsite visų tipų įrašus.

filtravimas-pagal-vartotojus-blog.png

Darbiniuose procesuose šiek tiek pakeitėme kortelių dizainą. Jūsų patogumui, prie kiekvieno konkretaus darbinio proceso matysite su juo susietą kontaktą arba NT objektą. Taip pat padarėme greitąjį darbinių procesų redagavimą – visus smulkius pakeitimus galėsite atlikti neišeidami iš apžvalginio puslapio.

pipelines-blog.png

Norime padėkoti visiems esamiems ir būsimiems klientams už tai, kad dalinatės su mumis savo nuomonėmis ir taikliais pastebėjimais. Mūsų tikslas – sukurti geriausią CRM NT profesionalams bei užtikrinti, kad jis visada toks ir būtų. Be jūsų atsiliepimų tai būtų neįmanoma, tad nuoširdžiai džiaugiamės kiekviena gauta pastaba, kiekvienu išsakytu poreikiu ir kruopščiai dedame juos į ateities darbų sąrašą. Taigi, jei galvojate, kad kažkas galėtų veikti geriau, bet mums apie tai dar nepasakėte, pirmyn – parašykite mums per supportą, Facebook puslapyje arba el. paštu.

TopBroker

Add comment