TopBroker sistemą papildėme dar dviem funkcijomis, kurios padės geriau valdyti jūsų komandos darbinius procesus. Užduotys leis ne tik planuoti savo darbotvarkę, bet ir deleguoti darbus kolegoms. Vartotojų rolės leis kontroliuoti informacijos prieinamumą įmonės viduje. Dabar papasakosime apie viską išsamiau.
Užduotys
Jau anksčiau TopBroker sistemoje galėjote planuotis dalį savo darbų, pvz., skambučius, susitikimus, apžiūras. Tam tikra prasme darbų planavimo funkciją atliko ir darbinių procesų modulis. Visgi turbūt nemažai planuojamų darbų rašydavotės ant lapukų arba to-do programėlėse. Dabar visas darbines užduotis galėsite susižymėti sistemoje.
Kaip visus kitus įrašus TopBroker sistemoje, taip ir užduotis galima sieti su kontaktais, NT objektais, užklausomis ar darbiniais procesais. Tai didelis privalumas, lyginant su kitais būdais žymėtis savo darbus, nes kiekviena užduotis turės aiškų kontekstą, o susijusią informaciją pasieksite vienu spustelėjimu.
Naujasis modulis leis ne tik planuoti savo darbus, bet ir deleguoti užduotis kolegoms. Šiuo atveju susiję įrašai bus ypač naudingi – deleguojant užduotį nereikės persiuntinėti informacijos, priseginėti failų, nes kolega pats juos galės pasiekti (žinoma, jeigu su užduotimi susieti įrašai bus su juo bendrinti).
Visos jūsų sukurtos arba jums deleguotos užduotys nuguls jūsų darbalaukyje chronologine tvarka ir bus atspindimos kalendoriuje. Galite pasirinkti gauti priminimus apie laukiančius darbus. Jei kažkokią užduotį reikia atlikti reguliariai (pvz., kartą per mėnesį tvarkote kokius nors dokumentus), galite nustatyti užduoties kartojimąsi. Taip pat užduotys gali būti skirstomos į grupes (pvz., einamieji, komerciniai, gyvenamieji ir pan.). Užduočių grupės kuriamos per nustatymus.
Vartotojų rolės
Nustatymuose dabar rasite naują skyrių „Rolės“, kuriame galite kurti vartotojų grupes, turinčias skirtingus prieigos prie informacijos lygius. Kurti naujas roles gali tik vartotojas-administratorius.
Rolės leis kontroliuoti, ką skirtingi vartotojai gali veikti su sistemoje esančia informacija. Prie kiekvieno modulio (kontaktai, NT objektai, užklausos ir t.t.) galėsite nustatyti skirtingus leidimus matyti, redaguoti ir trinti informaciją.
Tai leis užtikrinti didesnį informacijos saugumą ir vidinę tvarką – galėsite paslėpti nuo kai kurių vartotojų informaciją, kuri jiems visiškai neaktuali, apsaugoti informaciją nuo ištrynimo iš sistemos. Logiška, kad brokeriui, buhalteriui, inžinieriui, pardavimų vadovui, architektui bus reikalinga skirtinga prieiga prie skirtingų duomenų. Nuo šiol turėsite galimybę kiekvienam vartotojui suteikti būtent tiek teisių, kiek reikalinga jo darbui atlikti. Štai keletas rolių pavyzdžių:
Kol kas įrašus vis dar galima bendrinti tik su konkrečiais vartotojais, tačiau greitu metu padarysime galimybę bendrinti įrašą su visais tam tikrai rolei priskirtais vartotojais. Tai leis greitai ir lengvai paskirstyti įrašus, suteikiant teisę juos matyti, redaguoti arba trinti tik tam tikroms vartotojų grupėms. Pvz., NT objektus galėsite suskirstyti į komercinius ir gyvenamuosius bei keliais paspaudimais suteikti skirtingoms brokerių komandoms prieigą tik prie jiems aktualių objektų.
Turite klausimų dėl naujųjų funkcijų? Matote sistemoje kitą funkciją dėl kurios veikimo ar pritaikymo nesate tikri? Rašykite komentaruose po įrašu arba asmenine žinute mūsų Facebook puslapyje – atsakysim ir patarsim.
Tikrai įdomiai skamba, bet aš kolkas labiau žmonių darbu pasitikiu, todėl samdausi profesionalus, kad darbus gerai už mane apliktų. Buhalterija tvarkinga. Apskaita dar niekada nebuvo taip gerai tvarkoma, o buhalteriniu paslaugu kaina šiais laikais nėra tokia jau ir didelė